The best place on earth

Detta stället är helt fantstiskt! Jag är så glad att jag åkte hit :)
Tiden bara springer iväg, det är redan november, sjukt! Vädret är fortfarande varierat, men det blir hela tiden varmare. Vi har haft ett par riktigt fina dagar med 30 grader och sol :)

I lördags åkte vi till några nationalparker och vandrade runt lite. Jag såg min första känguru :D Hur häftigt som helst! De var ganska långt bort, och zoomen på min kamera är inte den bästa, men titta noga så ser du att det är fullt av kängurur på kullen..

På kvällen firade Halloween så det stod härliga till :)



Ett litet smakprov..
Vill du se mer bilder, kolla in mitt album på facebook :)

Axel med familj är på en liten resa till Goldcoast, så jag är ledig fram till onsdag lunch. Härligt med ett par fria dagar :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kan ana dom långt där borta. Coolt =)Hoppas du får se några på närmare håll sen med.

2010-11-01 @ 14:43:41
Postat av: Niclas

Häftigt med kängurus! Du är häftig! Jag är häftig? <3

2010-11-01 @ 19:37:47
URL: http://waterboij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0