This woman is totally crazy!!!

Vem behöver 20 stekpannor?
Vem behöver 300 muggar i lika många olika former och storlekar?
Vem behöver 17 skärbrädor, 4 durkslag, 1000 tallrikar och en apparat för varje grej man ska göra... hamburgergrill, smörgåsgrill, popcornmaskin, pannkaksmaskin, 3 olika kaffeapparater och 5 tvättkorgar var (?!)

Detta är alltså Deborah (ägaren av huset jag bor i) i ett nötskal. Här är så fullt av skit att det är omöjligt att hålla rent, ändå skäller hon på oss och försöker lära oss hur man diskar, vika handdukar mm...
Trots att vi har så mycket grejer kommer hon ständigt med mer. Jag är glad att hon inte rör min garderob, men de andra kan komma hem och alla deras grejer är flyttade från garderoben för att hon ska få plats med nya handdukar och lakan. Kul att komma hem från jobbet och inte veta var ens grejer är för att en galen tant ska pilla på allt! Not!

Jag försöker ignorera henne så mycket jag bara kan och än så länge har det funkat ganska bra :)

Hon är spritt språngande galen, och jag undrar om jag kommer stå ut ända till juni, men så fort hon inte är här är det ett fantastiskt ställe att bo på. Alltid nåt att göra, alltid någon att prata med, alltid någon som är här när man kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha ha.... låter som en galen tant =)

Du får va glad så länge du får ha din garderob i fred. Keep fighting......

Kram

2010-11-05 @ 15:09:11
Postat av: Lotta

Ha ha, låter som en skvatt galen tant =)

Du får va glad så länge du får ha din garderob i fred. Keep fighting.....

Kram

2010-11-05 @ 15:11:39
Postat av: Lotta

Oj då.....Upprepade mig visst lite där =)

2010-11-05 @ 15:12:54
Postat av: Hahah systeryster

Tycker det är lite dålig uppdatering här...!! haha

2010-11-22 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0