En vecka i kollektivet

Tiden bara springer iväg! Jag har redan bott här i huset i en vecka nu. Igår flyttade det in en ny tjej från tyskland som verkar jättegullig. De flesta är väldigt trevliga, men några verkar sjukt skumma.
Det som först kändes som det vidrigaste ställe jag någonsin kunde bo på känns nu riktigt hemtrevligt.
Jag testade tvättmaskinen igår och den var ett skämt! En sån som de alltid har på film där man öppnar ett lock och häller ner tvättmedlet bland kläderna. Har man fläckar så kan man glömma att de går bort i den, men kläderna blev lite fräshare i alla fall ;)

Ibland funkar inte internet för när vi når en limit så kan vi inte använda det mer. Ganska korkat att ha ett sånt internet i ett hus med 11 pers och lika många datorer :S

Första veckan med Axel har varit jätterolig. Han är världens finaste kille (om man inte räknar Niclas föståss <3). Vi har utforskat en del av stadens parker, bakat, varit på Litte Feet (en sång- och dansklass för små barn), läst böcker och lekt i massor.

Nu ska vi åka in till stan!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som denna vecka varit betydligt bättre än den förra =)

Det är så det ska vara. Njut och ha det bäst.

Kramar

2010-10-16 @ 08:58:00
Postat av: Niclas

Bra räddning där, jag blev nästan lite svartsjuk på Axel ;) Skönt att det börjar kännas lite mer hemtrevligt! :D

Kyss

2010-10-16 @ 10:37:01
URL: http://waterboij.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag är avundsjuk på dig. <3

2010-10-16 @ 17:07:35
Postat av: Mathilda

Det har den definitivt varit Lotta, det känns mycket bättre nu :)



Jag förstår det Niclar, du borde vara svartsjuk på Axel :)



Ann du är söt <3

2010-10-17 @ 09:06:46
URL: http://mathildamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0