Första dagen på jobbet avklarad!

I lördags var jag beredd att sätta mig på första bästa plan hem, men nu känns det riktigt bra att vara här. Jag har varit min första dag med Axel idag. Kikki var med en del av tiden och vi gick igenom alla rutiner.
Jag har bytt min första blöja någonsin ;)

Förmiddagen spenderades i en park vid stranden. Vi bakade pizza, pasta och tårta av sågspån med de mest konstiga ingredienser. Sen åkte vi båt till Falkenberg och bjöd alla hajar och valar på mat. Killen har fantasi, och jag är inte sen att haka på.

Kikki visade lite fler parker man kan gå till. Detta stället kryllar av parker, så vi ska nog inte gå sysslolösa.

I morgon åker Jenny och Anna vidare till Nya Zeeland, så ikväll vankas svensk avskedsmiddag bestående av köttbullar, potatismos, gräddsås och lingonsylt, mums :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så skönt att få läsa att det redan känns bättre =)

Och bättre lär det säkert bli när du kommer igång och jobba ordentligt. Då har du inte tid att längta hem.

Kramiz

2010-10-11 @ 12:41:03
Postat av: Niclas

Det låter härligt! Jag är dock ytterst tveksam till som ni åkte båt till Falkenberg och bjöd alla hajar och valar på mat? Det är väl en bit att åka... ;)



Love you! <3

2010-10-11 @ 19:29:12
URL: http://waterboij.blogg.se/
Postat av: Niclas

Nu läste jag dock en gång till och förstod att ni bara låtsades! Haha, jag är ju lite seg i tankegången ibland ;)

2010-10-11 @ 19:30:26
URL: http://waterboij.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha, fantastiskt :D Jag vill också bjuda valarna på mat! Tusen kramar

2010-10-11 @ 22:15:06
Postat av: Mathilda

ahahaha niclas vad du är söt <3 use your imagination! Det är lite jobbigt med hemlängtan när han säger varje dag att han vill gå till vallarna (en lekplats i falkenberg) och att vi så fort vi åker båt på lekplatsen, helikopter i soffan eller flygplan i sängen så åker vi till falkenberg.

2010-10-13 @ 09:21:30
URL: http://mathildamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0