Halva vagen avklarad!

Efter valdigt lite somn, en mycket tidig sparvagn och flygbuss till Landvetter sa var jag pa G! Allt gick som planerat och resan till Frankfurt var utan problem. Nar vi kom dit hakade jag pa tva killar fran Goteborg sa jag inte skulle tappa bort mig pa denna gigantiska flygplats. Vi hade inte jattemycket tid pa oss, men hann pa planet innan det lyfte.

Med god mat, egen tv och massor av film sa gick resan till Abu Dhabi valdigt snabbt. De bjod pa massor av dricka och snacks pa flyget, det mesta valdigt gott, men creamy caramel popcorn? Sjukt ackligt!

Nu ar jag pa flygplatsen i abu dhabi och vantar pa det sista flyget som pa 14 timmar ska ta mig hela vagen till Melbourne dar Paul, Axel och Jenny vantar pa flygplatsen :)

Kommentarer
Postat av: Kristina Nilsson

Hej Mathilda. Ser underbart ut... vissa delar i alla fall. Följer dig med spänning. Kramar från oss i Malmö

2010-10-13 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0