Helg

Nu har jag haft en fösta ordentlig helg och det känns hur bra som helst. I fredags gjorde jag nästan ingenting, då det spöregnade hela dagen, fantastiskt skönt!

Igår började vi dagen med en utställning om film- och tv-spelshistoria. Väldigt häftigt!
På kvällen åkte jag och två av mina roommates till en kille i stan och bakade pizza, yummy!
Sen fortsatte vi ut, gick till ett ställe där vi träffade några andra känningar och dansade lite innan kvällen avslutades med letande efter något som var öppet, hade kort kö och var billigt att komma in på. Resultatet blev en pizzeria :) 

Idag har varit en ganska lugn dag och nu ikväll blir det grillning på bakgården :)

I morgon får jag träffa den här godingen igen.






Paul (Axel's pappa) säger jämt att han vill ha mitt jobb, och jag förstår honom verkligen :)
Ser fram emot en ny jobbvecka!





Kommentarer
Postat av: Niclas

Åh gud vad söt han är!

2010-10-17 @ 11:21:33
URL: http://waterboij.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilket charmtroll =)

2010-10-17 @ 16:01:29
Postat av: Familjen din

Hej Mathilda. Det är jättekul att få läsa om allt nytt du är med om. Med oss i familjen är det bara bra, morfar har fått en rullator nu om du ville veta:P Skicka gärna ett vykort till mormor & farmor om du hinner. Mamma & pappa har varit ute på havet igår och provat autopiloten på båten, kanske var det den sista båtturen för iår, för i morse hade vi minus 5 grader här. I veckan har pappa varit ute och fiskat hummer i bouhslän, de fick bara en:P hahah. Jag (syster) har praktik nu i skolan, är på ett dagcenter för funktionshindrade vuxna. Mattias ska åka iväg i december först till Nya zeeland och sen Australien och dit där du är, Då kan du få träffa honom:D hihihiihih

Djuren mår bra här hemma och just nu ligger sötnos i mitt knä och spinner. Vi får höras ganska så snart:D

kraaaaaam din familj

2010-10-17 @ 17:22:39
Postat av: Caroline

Hej Mathilda!

Det låter som att du har det alldeles underbart där borta! Gud vad jag längtar tills jag får komma och hälsa på! :D Puss å kram på dig!

2010-10-20 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0