Oh my freakin' god!

Vad gör jag här? Alla är jättegulliga och jag blir trevligt bemött vart jag än kommer, men jag vill bara hem.

De första nätterna sov jag hemma hos Kikki, Paul och Axel. Att vakna och dra upp rullgardinerna var en fröjd...
Utsikten från mitt sovrumsfönster

Jag har umgåtts med Axel och Jenny i veckan när Jenny jobbat sina sista dagar. Vi har besökt typ varenda park som finns i Port Melbourne och hon tror jag ska komma ihåg dem? ;) Nejdå, jag ska nog hitta tillbaka i sinom tid.

Ikväll var det avskedsmiddag för Jenny så vi var ute och åt. Sjukt god pizza!
Nu har jag precis flyttat in i kollektivet där jag ska bo den kommande tiden. Kommer jag att palla bo här i 9 månader? :S Här är en bild nyss tagen på rummet som jag delar med 3 andra.
Utsikten från min säng

Hela huset är fullproppat med skit som ingen nånsin kommer använda, hur tänkte de här?

"Det som inte dödar mig gör mig bara starkare"

Klarar jag det här så klarar jag vad som helst!

Kommentarer
Postat av: Snuttan

Haha, jag gillar ditt motto!! Du kommer säkert trivas jätte bra när du kommit in i allt. jag håller tummarna för dig och ditt boende ;)puss

2010-10-08 @ 16:47:40
Postat av: Marcus

Shiiit Vad jag gillar att du är i Australien!

Att bo med mycket jobigt folk, längta hem, äta äckliga saker, och göra andra tråkiga saker är asbra...



Jag vill dock se en bild på en kängru, NU!



Kram

2010-10-08 @ 18:03:48
URL: http://marcusgustafsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Shit vilken utsikt du. Den skulle man ju gärna vakna till varje dag. Kan tänka mig att hemlängtan är stor så här i början men du kommer snart att njuta av den härliga tillvaron. Får väl göra ett uppröj i rummet så det blir lite mysigare.Och som sagt: allt som inte dödar gör dig starkare.

Kram

2010-10-09 @ 08:18:53
Postat av: Lillasyster som saknar dej jättemycket

åå egentligen vill du inte hem.(kallt, mörkt och tråkigt:P) Njut av varje dag:D Jag lovar det blir bättre snart när du har insett hur bra du har det där borta:D kraaaaam

2010-10-09 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0